Prowadząc działalność dbamy o najwyższą jakość produktów oraz standardów sprzedaży, zarówno w przypadku obsługi klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych.
Ściśle współpracujemy z agentami i brokerami, wspierając ich w rozwijaniu kompetencji, dzięki którym wykonują swoją pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z zachowaniem zasad etyki i profesjonalnego doradztwa.
Udoskonalamy proces sprzedaży w różnych wymiarach, od standardów obsługi klienta, po aspekty środowiskowe. Prowadząc sprzedaż zdalną, ograniczamy zużycie papieru. Klienci nie muszą drukować polis, jak również OWU – do wszystkich tych dokumentów mają dostęp z poziomu indywidualnego, elektronicznego konta.
Ponadto ciągle udoskonalamy nasze Punkty Standard, by były bardziej dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.
W 2022 roku nie były podejmowane żadne działania odnoszące się do zachowań antykonkurencyjnych czy praktyk antymonopolowych.
Wojciech Radwański. Fotograf
Od 2021 r. jesteśmy sygnatariuszem Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży, projektu zainicjowanego przez instytucje finansowe, którego gospodarzem jest Federacja Konsumentów. Ma on na celu podnoszenie i upowszechnianie standardów etycznych w relacjach z klientami, jak również edukację otoczenia rynkowego, w tym konsumentów. Projekt wpływa również na zwiększanie zaufania do branży finansowej oraz przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom.
Sygnatariusze deklaracji zobowiązują się do realizacji najwyższych standardów w dziewięciu kluczowych obszarach, dotyczących m.in. oferty produktowej, zgłaszania skarg, bezpieczeństwa konsumentów grup wrażliwych społecznie oraz edukacji konsumentów i innych uczestników rynku.
Więcej informacji na stronie internetowej.
Aleksander Małachowski. Fotograf
W 2022 r. przeprowadziliśmy pilotaż projektu Usługa niezgodna, w którym udział wzięło Biuro Operacji i Likwidacji Szkód oraz Biuro Windykacji.
Projekt umożliwił identyfikację, w których miejscach procesu obsługi klienta dochodziło do sytuacji mających wpływ na świadczenie usług w sposób niezgodny z przyjętymi wewnętrznie standardami jakości.
Wnioski: 34% wszystkich niezgodności wynikało z błędu Agenta, z czego: |
70% spraw to błędy w danych kontaktowych klienta uzupełnianych podczas zawierania umowy, |
30% spraw to brak przekazania/zarejestrowania dokumentów, jakie agent otrzymał od klienta. |
Dzięki realizacji pilotażu i przekazanym sugestiom uczestników zaktualizowana została instrukcja zgłaszania Usługi niezgodnej.
W 2022 r. nie pojawiło się żadne zgłoszenie dotyczące naruszeń w zakresie informacji i oznakowania produktów i usług oraz w zakresie komunikacji marketingowej.
Niniejsza strona korzysta z plików cookies
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Współadministratorami danych osobowych są:
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie ul. Hestii 1, 81-731 Sopot ,
a w zakresie korzystania z usługi Piksel Facebooka współadministratorem jest również Facebook Ireland Limited z siedzibą w Dublinie, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525 Dublin.
Dane przetwarzane są w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych.
Użytkownikowi przysługują prawa: dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Dane kontaktowe w celu skorzystania z ww. praw znajdują się w Oświadczeniu administratora danych. .
Marketingowe pliki cookies stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Statystyczne pliki cookies pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.
Marketingowe pliki cookies
Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody
Statystyczne pliki cookies
Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody
Cookies podstawowych i marketingowych używamy zgodnie z polityką cookies