Budowanie długotrwałych relacji z otoczeniem jest naszym priorytetem i jednym z kluczowych obszarów wskazanych w Strategii Zrównoważonego Rozwoju (ESG). Stawiamy na partnerstwo i współdziałanie w biznesie. We współpracy z naszymi interesariuszami istotna jest dla nas również komunikacja – prowadzimy dialog, dzielimy się wiedzą i raportujemy to, co ważne.
Kluczowe jest dla nas utrzymanie trwałych relacji z agentami i brokerami, którzy współpracują z nami w zakresie sprzedaży naszych produktów. To również obszar naszego istotnego wpływu w związku z tworzeniem miejsc pracy dla pośredników.
agencyjne
brokerskie
bankowe
pośredników finansowych
dilerskie
direct
* Osób Fizycznych Wykonujących Czynności Agencyjne
W trosce o dobre stosunki z agentami ubezpieczeniowymi powołaliśmy funkcję Rzecznika Agenta. Do jego zadań należy m.in. dbanie o relacje z agentami, udzielanie wsparcia w pokonywaniu trudności, jakie mogą się pojawić we współpracy z nami. W codziennej działalności Rzecznik zbiera wszelkie sygnały niezadowolenia, uwagi i sugestie agentów (również za pośrednictwem dyrektorów przedstawicielstw detalicznych oraz menedżerów sprzedaży).
Kontakt z Rzecznikiem Agenta daje naszym partnerom poczucie bezpieczeństwa i możliwość udzielenia bezpośredniej pomocy w sprawach trudnych, które wymagają szybkiego działania. Przyjmuję i obsługuję każde zgłoszenie, które wpłynie za pośrednictwem systemu, bez względu na jego treść – od kwestii zawartych umów, po zagadnienia związane z naszą działalnością.
Każde wpływające zgłoszenie podlega wnikliwej analizie pod kątem przyczyn oraz skutków, które niezwłocznie po identyfikacji są eliminowane. Jeśli rozwiązanie nie jest możliwe, incydenty są modyfikowane w taki sposób, aby zmniejszyć ich negatywne skutki dla agentów.
Na bieżąco monitorujemy skalę i zgłaszane tematy, co pozwala przekazywać sygnały do właściwych jednostek w celu minimalizacji utrudnień pracy agentów. Podejmowane przez Rzecznika Agenta działania naprawcze wpływają na zmniejszenie liczby kontaktów agentów z osobą pełniącą tę funkcję, co może mieć pozytywny wpływ na organizację pracy w wielu jednostkach Grupy.
Efektywność podejmowanych działań weryfikowana jest podczas bieżącej kontroli jakości obsługi oraz analizę miesięcznych i kwartalnych raportów w ramach Biura Zarządzania Jakością. Rzecznik Agenta monitoruje czas i jakość obsługi, organizuje spotkania z różnymi jednostkami ERGO Hestii, podczas których omawiane są bieżące sprawy i wyzwania. Zgłaszane inicjatywy śledzimy na bieżąco, co przekłada się na pozytywną współpracę. Grupa nie odnotowała potrzeby wprowadzenia zmian w postępowaniu w omawianym zakresie.
Kontynuujemy pracę w ramach innowacyjnego programu wsparcia sprzedaży. Poprzez dedykowaną aplikację każdy z naszych pośredników ubezpieczeniowych może brać udział w organizowanych akcjach i zyskiwać wirtualne monety. Wartość jednej z nich odpowiada jednej złotówce. Nagrody pieniężne można odbierać poprzez kartę przedpłaconą lub przelewem tradycyjnym.
Zarejestrować się w programie należy przez stronę, natomiast aplikacja iPunkt dostępna jest do pobrania w sklepie Google Play i App Store.
W 2022 r. po raz 14. zostaliśmy wyróżnieni nagrodą „Fair Play”. Członkowie Stowarzyszenia Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych wyróżnili ERGO Hestię w kategorii „ubezpieczenia majątkowe” m.in. za stabilność i profesjonalizm. Nagroda jest wyraźnym potwierdzeniem przestrzegania przez nas zasad partnerskiej współpracy z brokerami, którzy poprzez anonimową ankietę oceniają ubezpieczycieli pod względem partnerstwa, jakości i dostosowania oferty do rynku, serwisu sprzedażowego oraz likwidacji szkód.
Brokerzy to najbardziej uważni recenzenci naszej codziennej pracy, doskonale znający ofertę i realia polskiego rynku ubezpieczeń. Dzięki tej wiedzy potrafią obiektywnie stwierdzić, co najlepiej odpowiada potrzebom klienta korporacyjnego.
Uruchomiliśmy edukacyjny portal dla brokerów – bazę wiedzy z zakresu ubezpieczeń, który pełni również funkcję centrum komunikacji z nami. W części ogólnodostępnej portalu umieszczane są specjalistyczne artykuły oraz wszystkie wydania naszego autorskiego magazynu „Risk Focus”. Po zalogowaniu brokerzy uzyskują indywidualne uprawnienia do szerokiej gamy szkoleń prowadzonych przez naszych ekspertów, a dzięki uczestnictwu w nich mogą spełnić zawodowy obowiązek nieustannego kształcenia i uzyskać potwierdzający zdobytą wiedzę certyfikat. Wraz z Programem Certyfikacji Sieci Agencyjnej nasz Portal Wiedzy Korporacyjnej wyraża wkład Grupy w profesjonalizację rynku ubezpieczeniowego.
Nowoczesny broker musi być specjalistą w wielu liniach biznesowych. Portal Wiedzy Korporacyjnej pozwala kształcić się w różnych kierunkach. Z naszej perspektywy duże zainteresowanie zdobywaniem wiedzy jest budujące.
Więcej informacji o portalu dostępne są na stronie.
Niniejsza strona korzysta z plików cookies
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Współadministratorami danych osobowych są:
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie ul. Hestii 1, 81-731 Sopot ,
a w zakresie korzystania z usługi Piksel Facebooka współadministratorem jest również Facebook Ireland Limited z siedzibą w Dublinie, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525 Dublin.
Dane przetwarzane są w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych.
Użytkownikowi przysługują prawa: dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Dane kontaktowe w celu skorzystania z ww. praw znajdują się w Oświadczeniu administratora danych. .
Marketingowe pliki cookies stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Statystyczne pliki cookies pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.
Marketingowe pliki cookies
Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody
Statystyczne pliki cookies
Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody
Cookies podstawowych i marketingowych używamy zgodnie z polityką cookies